Head vahutamist!

Peale seda, kui ma olin Wildes eriti head šokolaadi kooki saanud, jäi see mind lihtsalt kummitama. See oli lihtsalt eriti šokolaadine, õhuline ja kreemias samal ajal. Ma arvan, et see võis olla midagi küpsetatud šokolaadivahukoogi moodi, aga no kes teab. Mina aga sain sellest inspiratsiooni ja leidsin retsepti, mis mind väga huvitama hakkas, kuna šokolaadivaht on ilmatu hea asi :D Ainuke muudatud oli vist see, et viinaga ma neid vaarikaid ei maitsestanud, ainult vaniljesuhkruga ja vahu sisse hakkisin natuke šokolaaditükke lisaks.

p9270707p9270706

Lisaks sellele tegin ma veel sama koguse šokolaadivahu ilma koogita. Šokolaadikogust aga suurendasin nii sulatatud osa kui ka tükkide osaks, nii et kokku sai eriti šokolaadine ja rammus vaht :D

There are no comments on this post.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

