Mõnus kõhutäis

Ükspäev mõtlesin, et võiks midagi lihtsat, aga head süüa teha ja siis mul tuli idee kana taigna sisse toppida. Lõpuks möllasin päris kaua nende vormidega köögis, aga tulemus oli maitsev.

Taigna ostsin poest-500 g. Seda oleks võinud tsipa rohkemgi olla, mina sain sellega kaetud 5 vormi, aga viimase katte jaoks juba nappis seda. Täidise jaoks praadisin sibulat, kanaliha, shampinjone, paprikat ja tomatit ning tegin sinna peale kastme piimast. Valmis täidise jagasin vormidesse ning katsin siis taignaga. Ahjus hoidsin neid nii kaua kuni tainas muutus pealt kuldseks ning tundus küpse. Mõnus kõhutäis🙂

2 Responses

  1. oi kui tore mõte… ma “kogun mõtteid” mida teha nende väikeste vormikestega.. tahaks tihedamalt nendega midagi ette võtta… see saab millalgi järgi tehtud!!!

  2. Ma ise üritan neile ka pidevalt rakendust leida, kuigi mu pere on selles palju osavam-neid kasutatakse igapäevaste kausside asemel, sest nad on piisavalt suured ning ema suutis ükspäev isegi sellest kastet serveerida. Aga mul on väga hea meel, et ma olen suutnud kellelegi ideid anda🙂

Leave a Reply

