Makaronimaailm

42-18218138

Teate, mis ma eile tegin? Käisin trennis ja põhimõtteliselt ülejäänud päeva tegin makarone. Seda võib lausa haiglaseks pidada…terve päeva köögis möllata. Mul oli terve nädala meeletu ravioolide isu, isegi ei tea täpselt miks. Pole neid nagu eriti söönudki. Pasta tegemine aga tuligi niimoodi kätte võtta…

Ma vaatangi, et kui teistel on blogides pigem sellised retseptid-toidud, mis mitu korda läbi proovitud ja tuntult head, siis minul jõuavad siia esimese korra katsetused. Enamasti lähevad need siiski hästi. Kaua pole midagi jõudnud teha, seda on ka viimase postituse ajast näha (A).

Söögist aga…see pilt ei ole minu tehtud ega minu toidust. Esiteks ei olnud mul mahti fotokaga tegeleda, kui ma ise pealaest jalatallani jahune olin ja teiseks ei näinud need asjandused mul väga kaubanduslikud välja ka.

Ma olin varasemalt juba pasta vastu huvi tundes lugenud kõiksugu postitusi sellest, kuidas nende tegemist võib võrrelda treeninguga ja seda see kindlasti ka oli. Taigna tegemiseks kasutasin 300 g jahu, 3 muna, 1 tl soola, 2 spl õli ja 0,5 tl küpsetuspulbrit. Segasin need kokku ja siis hakkasin sõtkuma. Juba see tegevus võttis võhmale, väiksemate osadena õnnestus lihtsamalt. Nii…panin selle siis külma mõneks ajaks.täidiseks kasutasin karbi ricottad, ühe suurema lõhe saba (küll selle liha ainult), sibulat, küüslauku ja maitseaineid… Ja siis ma hakkasin rullima. Rullisin ja rullisin ja rullisin. Nii õhukeseks nagu vaja ikkagi vist ei saanud. Tainast jäi väheks, tegin juurde. Esimese portsu keetsime ära…. OIII kuidas nad paisusid😛 Tahtsid potist lausa välja tulla (väike pott oli), aga siiski süüa kõlbasid. Kastmeks tegin juustuga beshamelli kastme. Kuna ma tegin tainast juurde, aga enam eriti rullida ei jaksanud, siis ma otsustasin ravioolide juurest lasagne juure liikuda. Ladusin taignalehed, lõhetäidise ja kastme vormi ning lükkasin ahju. Palju vähem mässamist🙂

Kunagi ma hakkan jälle tubliks ja harjutan seda pasta asja veel.. Ja ma üritan nüüd edaspidi ka natuke tublim olla, et siia ei tuleks postitusi ainult kahe kuu tagant🙂

2 Responses

  1. kui õhukeseks siis rullisid kui lasanjeks tegid? kuidas jäi?

  2. Hmmm…igatahes mitte nii õhukeseks kui ravioolide puhul. No mingi paari-kolme millimeetriseks ma arvan. Päris palju paisus, aga ei häirinud, küpses ilusti läbi.

Leave a Reply

