My weekend treats

Nädalavahetus on aeg, et pikast nädalast taastuda ja endale midagi head pakkuda. Nii ma siis olengi endale kodus oldud nädavahetustel midagi mõnusat meisterdanud. Eelmisel reedel oli selleks legendaarne kirju koer, mida ma polnud ammu-ammu teinud. Olin juba unustanud, kui väga see mulle meeldib. Seekord koosnes see siis järgmistest asjadest:

  • 3 pk Selga küpsiseid, 2 kakao, 1 kondentspiima
  • 1 pk Tiina komme, hakitud
  • 1 pk võid
  • 1 purk kondentspiima
  • kakaod

pict0008

Minu tänahommikune maiuspala oli aga hoopiski banaanikook. Mitu külmkapis konutavat banaani andis selleks muidugi oma tõuke. Välja tuli sellest mõnus hommikune amps. Algretseptina kasutasin Nami-nami retseptikogust leitud kooki. Ainult, et ma jätsin ära rosinad ja apelsinikoore. Juurde lisasin paar teelusikatäit fariinisuhkrut, Amaretto likööri ning u poole jahust asendasin täisterajahuga.

pict00021

There are no comments on this post.

Leave a Reply

