Vana arm ei roosteta

Isegi kui ma siia pole väga ammu midagi postitanud, siis kiindumus söögitegemisse pole mind maga jätnud ja sõbrad ikka ootavad, et ma neile mõne koogi küpsetaks. Mõtlesin siia ära tuua väikse valiku katsetustest, mis viimasel ajal tehtud ja jäädvustatud.

Kevadel veetsin kolm kuud Portugalis ja ma ilmselt ei pea mainima, kui väga mulle nende pastelariad meeldisid. Pasteis de Nata on muidugi täiesti omaette nähtus ning nende originaalversioon Pasteis de Belem meeldis mulle eriti soojana koos kaneeli ja tuhksuhkruga. Ma lubasin endale, et koju jõudes proovin neid ise ka meisterdada ja seekord ma lubadust ei murnud. Iseasi muidugi, kuidas nad välja kukkusid, sest nende valmistamine on omamoodi ettevõtmine, millest saab täpsemalt lugeda nami-namist. Minu korvikesed nägid super head välja, kui nad ashju läksid, kuid sealt väljusid nad rohkem väikestele Puhhi meepottidele sarnatena. Seda taignavoolimist peab ilmselt veel harjutama. Maitse oli siiski väga hea.

Isekasvatatud suvikõrvitsad ja tomatid leidsid tee hautisesse.

Kuuma suvega käib kokku jäätis, kuid kodustes tingimustes saab kiirelt ka teistsuguseid külmi magustoite kokku keerata. Pildil külmutatud marjadest ja mustsõstramoosist ning jogurtist blenderdatud hõrgutis.

There are no comments on this post.

Leave a Reply

